ABD, 2. Dünya Savaşı sırasında atom bombası kullanan tek ülkedir ve bu saldırılar Japonya’nın Hiroşima ve Nagasaki şehirlerine gerçekleştirilmiştir. 6 Ağustos 1945’te Hiroşima’ya, 9 Ağustos 1945’te ise Nagasaki’ye atılan atom bombaları, savaşın seyrini köklü biçimde değiştirmiş ve kısa süre sonra Japonya’nın teslim olmasına yol açmıştır. Bu olaylar, dünya tarihinin en...
0
73
